Doručovanie a vrátenie tovaru
Doručenie tovaru
Objednávky skladom odosielame do 2 pracovných dní od prijatia platby. V prípade platby prevodom treba počítať s tým, že lehota na odoslanie sa môže predĺžiť aj o 2 pracovné dni, v závislosti od banky.
Kuriéri spoločnosti DPD doručujú obvykle do 2 pracovných dní od odoslania.
Vrátenie tovaru v lehote do 14 dní
V prípade, že Vám tovar z nejakého dôvodu nevyhovuje, máte možnosť ho do 14 dní od prevzatia vrátiť. Treba však dodržať jednoduchý postup:
1. Vyplňte formulár pre odstúpenie od zmluvy a do 14 kalendárnych dní od prevzatia tovaru nám ho zašlite na email: info@outletkovo.sk
FORMULÁR PRE ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
Adresát: Pagani s.r.o., Arm. Gen. L. Svobodu 2861/20, 984 01 Lučenec (outletkovo.sk)
Týmto vyhlasujem, že v súlade so zákonom č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“) odstupujem od Zmluvy:
Titul, meno a priezvisko: |
|
Adresa: |
|
E-mailová adresa: |
|
Číslo objednávky a faktúry: |
|
Dátum objednania: |
|
Dátum prevzatia tovaru: |
|
Tovar, ktorý vraciam (názov a kód): |
|
Dôvod vrátenia tovaru: |
|
Spôsob pre vrátenie prijatých finančných prostriedkov: |
|
Prajem si vrátiť peniaze na bankový účet (IBAN)/iným spôsobom: |
2. Odoslanie tovaru
Odosielaný tovar, ktorý chcete vrátiť, musí byť nepoužívaný (oblečenie musí byť dodané vrátane originálnej visačky), zabalený v originálnom obale (v ktorom Vám bol doručený), nepoškodený spolu s príslušenstvom vrátane faktúry. Tovar nám pošlite najneskôr 14. deň od prevzatia tovaru SLOVENSKOU POŠTOU prostredníctvom služby EXPRES KURIÉR NA ADRESU:
Pagani s.r.o. (outletkovo.sk)
Arm. Gen. L. Svobodu 2861/20
984 01 Lučenec
Zásielky odoslané na dobierku nepreberáme a budú Vám vrátené späť.
3. Vrátenie peňazí
Po obdržaní tovaru, vám do 14 dní vrátime peniaze.
Reklamácia tovaru
Záruka sa vzťahuje len na výrobné vady Tovaru a vady spôsobené mechanickým poškodením. Právo zo zodpovednosti za vady nemôžete uplatniť najmä na vady spôsobené opotrebením, mechanickým poškodením, používaním Tovaru v nevhodných podmienkach a pod.
Nie ste oprávnený uplatniť si právo zo zodpovednosti za vadu v prípade, ak ste o vade vedeli pred prevzatím Tovaru, resp. sme Vás na ňu upozornili alebo Vám z toho dôvodu bola poskytnutá primeraná zľava z Ceny Tovaru.
V prípade, že bude mať Tovar vadu môžete Nám takú vadu oznámiť a uplatniť práva zo zodpovednosti za vady (teda Tovar reklamovať) zaslaním e-mailu s vyplneným reklamačným formulárom na email: info@outletkovo.sk
FORMULÁR PRE REKLAMÁCIU
Adresát: Pagani s.r.o., Arm. Gen. L. Svobodu 2861/20, 984 01 Lučenec (outletkovo.sk)
Uplatnenie reklamácie
Titul, meno a priezvisko: |
|
Adresa bydliska: |
|
E-mailová adresa: |
|
Číslo objednávky a faktúry: |
|
Dátum objednania: |
|
Dátum prevzatia tovaru: |
|
Tovar, ktorý je reklamovaný (názov a kód): |
|
Popis a rozsah vád tovaru: |
|
Ako zákazník predávajúceho požadujem, aby moja reklamácia bola vybavená nasledovným spôsobom: |
|
Prajem si vrátiť peniaze na bankový účet (IBAN)/iným spôsobom |
|
Prílohy:
Dátum:
Podpis:
Vo Vašom oznámení, ktorým si uplatňujete reklamáciu uveďte predovšetkým popis vady Tovaru a Vaše identifikačné údaje, vrátane e-mailu, na ktorý mate záujem dostať vyrozumie o spôsobe vybavenia reklamácie.
Pri uplatnení reklamácie nám predložte aj doklad o kúpe Tovaru (faktúru), a to za účelom preukázania jeho kúpy u Nás, inak nie sme povinní Vašu reklamáciu uznať.
Za deň začatia reklamačného konania považujeme deň doručenia vadného Tovaru spolu s príslušnými dokladmi (faktúra, reklamačný formulár) V prípade, ak je Vaše podanie, ktorým si uplatňujete reklamáciu, neúplné (najmä nečitateľné, nejasné, nezrozumiteľné, neobsahuje požadované dokumenty a pod.), písomne, najmä e-mailom si od Vás vyžiadame doplnenie podanej reklamácie. V tomto prípade reklamačné konanie začína v deň doručenia Vášho doplneného podania.
Postup pre odoslanie reklamovaného tovaru:
Odosielaný tovar musí byť zabalený v originálnom obale, prípadne inom obale, tak aby nedošlo k jeho poškodeniu pri preprave. Tovar nám pošlite SLOVENSKOU POŠTOU prostredníctvom služby EXPRES KURIÉR NA ADRESU:
Pagani s.r.o. (outletkovo.sk)
Arm. Gen. L. Svobodu 2861/20
984 01 Lučenec
Zásielky odoslané na dobierku nepreberáme a budú Vám vrátené späť.
O vybavení reklamácie sme povinní Vám vydať písomný doklad, a to najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie a o jej vybavení Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu. V prípade, ak bude reklamácia uznaná, zašleme Vám opravený Tovar alebo Tovar vymeníme za nový tovar alebo Vám vrátime zaplatenú Cenu Tovaru, ak sa nedohodneme inak.
Neprevzatie tovaru
Často sa však stáva, že si zákazník tovar objedná – už ho ale neprevezme. Dovoľte prosím, aby sme vás upozornili na to, že neprevzatou objednávkou automaticky kúpna zmluva NEZANIKÁ. (Veríme, že niektorí z vás túto informáciu iba nevedeli.) Právo odstúpiť od tejto zmluvy ( objednávky ) má zákazník v riadnej lehote AŽ PO RIADNOM PREVZATÍ TOVARU !
NEPREVZATÍM OBJEDNÁVKY TEDA KÚPNA ZMLUVA NEZANIKÁ !
V prípade objednávky, ktorá bola riadne doručená predávajúcemu, s následným potvrdením objednávky zo strany predávajúceho, došlo k uzavretiu platnej kúpnej zmluvy (§ 43a zákona č. 40/1964 Zb., Občiansky zákonník). Pre odoslanie objednávky je nutné odkliknúť tlačidlo "Objednať s povinnosťou platby" - týmto je kupujúci oboznámený, že je tu povinnosť za objednávku následne ZAPLATIŤ aj PREBRAŤ.
Táto zmluva je záväzná nielen pre nás, ako pre predávajúceho, ale aj pre vás – kupujúceho. My sa zaväzujeme tovar zákazníkovi dodať (povinnosť je splnená odovzdaním zásielky prepravcovi alebo na miesto osobného odberu) a koncový zákazník tento tovar prevziať a zaplatiť (§ 588 zákona č. 40/1964 Zb., Občiansky zákonník).
Neprevzatím tovaru dochádza k riadnemu porušeniu kúpnej zmluvy zo strany kupujúceho. Nebudeme žiadať žiadne pokuty ani úroky navyše. Ide nám naozaj čisto len o náhradu reálne vynaložených nákladov na dopravu (dopravné k vám + dopravné späť na našu adresu kvôli neprevzatiu). Treba si uvedomiť, že vaše neprevzatie zásielky nás následne stojí veľa času a iných nákladov. Balík treba rozbaliť, tovar skontrolovať, nepoužiteľný obalový materiál či niekedy dokonca samotný tovar zlikvidovať.
Ďakujeme za pochopenie, že si tovar objednáte iba ak o neho máte skutočný záujem 😊